Beoordelingen van FEBO Hoorn

Recente recensies

4.0
Bakker
25 november 2021

Het bleek vandaag extreem druk levering zou 45 min na bestelling plaats vinden maar kwam 60 min na bestelling. Het eten was niet lekker warm eerder lauw . Helaas bleek bij het starten van eet moment ook nog dat er iets ontbrak bij onze bestelling. Zo snel mogelijk nalevering was 30 a 40 min, dit x wel warm en iets extra's. Dat was een nette manier van excuses ook vanuit de telefoniste en bezorger. MAAR dat neemt niet weg dat ik niet van mijn bestelling heb kunnen genieten lauw eten en in de wacht voor mijn snack. Dit is de 3e x dat wij zo op deze manier bij jullie bestellen daarvan ging de eerste keer niet goed en nu onze laatste keer niet jammer helaas.

johannes molenkamp
25 november 2021

Drie kwartier later dan opgegeven in de mail…. Das wel jammer Gelukkig was de kwaliteit super ter compensatie 😅

Jeannette
23 november 2021

Prima op tijd en heerlijk gegeten 👍🏻

Van den Berg
21 november 2021

Het eten was lekker warm. Bezorging was redelijk snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daphne
20 november 2021

Kip was van binnen niet helemaal gaar. Zelf nog 10 minuten in de oven gedaan

Cor
20 november 2021

Bij de bezorging sathe saus vergeten hier over gebeld en daarna nieuwe portie patat met de vergeten sathe saus geleverd heel erg netjes en alles lekker

Ed
18 november 2021

Jammer dat Vegaburger wat zout was zal gemiddelde smaak zijn Bezorging zeer snel en vriendelijk

D
14 november 2021

We hebben de frikandellen weggegooid die waren veel te kort gebakken en dus echt niet lekker.

Audrey
13 november 2021

Perfect

Luc
12 november 2021

Snel bezorgd, goed warm en de bezorger was zeer vriendelijk alleen was de patat wat klef ( dat is bijna altijd zo sinds ze andere verplichtingen gebruiken voor de patat)

Suzanne
5 november 2021

Bezorging goed, patat slap en koud ( bucket) bestelde satesaus niet geleverd.

Frank Loots
2 november 2021

Hoeveelheid patat mag iets meer zijn, verder heerlijke snacks.

Karin
31 oktober 2021

Jammer dat de patat slap en koud was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea
24 oktober 2021

De bezorger was prima op de afgesproken tijd.

Tonny de Jonge
23 oktober 2021

Hallo , de bezorger kon het niet vinden , dus duurde vrij lang , de patat was slap .

Cornelissen
16 oktober 2021

De patat was lauw, de frikandel en loempia waren ook lauw. En de loempia was zompig en taai. Uien veel te grof gesneden. Niet lekker gegeten! En dit is totaal niet wat we van Febo gewend zijn dus op deze manier bestellen doen we niet meer. De bezorging was prima, iets eerder dan we hadden aangegeven. Het ijs en de milkshake waren wel lekker.

Lotte
16 oktober 2021

Altijd snelle bezorging, patat en snacks lekker vers. Ook ijs bestellen is geen probleem, top!

ML
13 oktober 2021

Online bestelling was wel correct bevestigd maar niet goed doorgekomen bij filiaal, waardoor ik moest nabellen en het dus veel later kwam dan gevraagd.

Jarno
12 oktober 2021

Verbeterpunt is om bestellen van berehap bij afhalen of bezorgen hetzelfde te houden. Ik moest nu eu1,20 betalen voor een toefje satesaus terwijl het er met afhalen gewoon bij zit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie
10 oktober 2021
S.Heeres
6 oktober 2021

Was erg lekker

Bep
4 oktober 2021

Snelle en goede bezorging . Vriendelijke bezorger en alles goed warm.

Ed
17 september 2021
Jan Schouten
13 september 2021

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.F.M Jorritsma
9 september 2021

het eten was heerlijk, precies op tijd bezorgd.

Nies
5 september 2021

De patat was al erg slap dat het kwam. We kregen een bericht dat de bezorger onderweg was, maar dit duurde uiteindelijk nog een half uur.. intotaal 1,5 uur gewacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EF
5 september 2021

Mooi optijd bezorgd. Lekker warm eten.

Luus
3 september 2021

Eten klam en meer dan een uur moeten wachten. Bezorger was wel leuk dus vandaar toch nog 2 sterren

Blikkie
29 augustus 2021

de prijzen op de FEBO bestelsite zijn flink duurder dan in de snackwinkel FEBO. op een snack scheelt dat 50cent pst en dan moet je nog 2,50 bezorgkosten betalen en ook nog eens 0,25 cent om met iDeal te betalen?! Met een gezin van 4 personen scheelt dat gauw tussen de 10 en de 15 euro

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gusta
26 augustus 2021

Alles was prima

Ger Schaafsma
25 augustus 2021
L.C.SITTER
24 augustus 2021

Alles goed heet en lekker

Anoniem
22 augustus 2021

De snacks waren lauw en de dubbele grillburger was een aanfluiting. Geen sla, weinig saus. De porties patat waren best wel groot en nog redelijk warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maris
19 augustus 2021

Altijd lekker! Ga zo door! Wel erg duur geworden ook, maar ja, het zij zo🙏🏾

Kottier
15 augustus 2021
Suzanne
15 augustus 2021

Snelle levering, eten was goed warm en knapperig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
15 augustus 2021

Prima en ook nog eens op tijd super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Oerlemans
14 augustus 2021

Patat kan beter, smaak is een beetje vlak, misschien iets langer in frituur zodat het wat knapperige wordt. Wij hadden een fitaaltje (kroket) met brood en mosterd besteld en wat krijgen we? een frikadel speciaal. Beetje slordig vind je niet!.

B
12 augustus 2021
Waijenberg
10 augustus 2021

Mijn bestelling is warm en exact op tijd door een correcte bezorger bezorgd

Roger
7 augustus 2021
Johan
5 augustus 2021

Eindelijk, na tijden, weer eens lekker gegeten bij Febo. Is wel eens anders geweest het afgelopen jaar!

P
2 augustus 2021

Producten zijn altijd kwalitatief goed en worden heet geleverd. Menselijk handelen is het zwakke punt van FEBO. Wederom kreeg ik niet wat ik had besteld; 2 stuks verkeerde blikjes drinken en een extra frikadel die ik niet had besteld. Omdat het bezorgd werd op de sluitingstijd heb ik hierover niet meer gebeld, maar het begint echt dusdanig irritant te worden dat ik eerder naar een pizza grijp, zodra ik zin heb in een vette hap...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
31 juli 2021

Lekkere producten maar ik kreeg de verkeerde smaak milkshake dus dat was jammer

Slechte informatie over bezorgtijd
30 juli 2021

Er wordt geen indicatie over de bezorgtijd afgegeven. Als je weet dat het anderhalf uur kan duren kan je andere keuzes maken. Omzet gaat blijkbaar boven service.

L. Ferwerda
26 juli 2021
Visser
23 juli 2021

Geachte Febo, Ik vind het belachelijk dat je 6,40 moet betalen voor 1 portie friet met saus. Ik zou het fijn vinden als de porties saus ook aangeboden kunnen worden voor 1 portie friet. Ik bestel regelmatig via de Febo app, maar 6,40 voor een patatje voor mij alleen wordt mij toch teveel. Ik heb altijd genoten van de snelle service en de goede snacks, maar omdat de kosten voor een portie friet met saus zo hoog zijn heb ik besloten om in het vervolg te bestellen bij een andere snackbar

R. Weerden
21 juli 2021

Goed warm en krokant.

Jeffree
21 juli 2021

Geen Sate kroket bezorgd zo niet complete and €2.30 wasted tweede keer

A
18 juli 2021

Precies op tijd bezorgd. Hele aardige bezorgster. De knoflook saus was zuur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
16 juli 2021
Matthesius
10 juli 2021

Patat viel erg tegen. Was slap en lauw. Rest was goed warm en lekker. Hadden al eerder deze ervaring maar wilde het nog een keer proberen, maar helaas zullen wij niet meer bij jullie bestellen.

Bep
8 juli 2021

Goede bezorging en exact op tijd perfect

WSP Fernando
5 juli 2021
M
2 juli 2021

Was lekker en snel bezorgd.

Waijenberg
28 juni 2021

Perfect op tijd en warm afgeleverd

Haven
28 juni 2021

Frituur uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jps brugman
28 juni 2021

ongezond lekker, tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bierman
27 juni 2021

Kwaliteit en bezorging was keurig voor elkaar. Alleen jammer dat we niet alles hebben gekregen bij een bestelling van bijna 250 euro. Hamburgers en saté kroketten waren er niet en los bestelde broodjes ontbraken. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Zwart
26 juni 2021
Emile
25 juni 2021

Ik drink mijn milkshake liever uit de beker dan uit het zakje wat om de beker zit, tevens eet ik liever de sate saus uit het bekertje dan uit het zakje waar het bekertje in zit, dit is gelukkig pas de 3e keer dat mijn bestelling zo bij mij thuis aan komt, maar ik klaag niet hoor 🤬

Lotte
25 juni 2021

Snelle service, aardige bezorgers, heerlijk verse friet!

Sitter
24 juni 2021
Jonker
18 juni 2021

Alleen masr complimenten. Op tijd en volgens verzoek van tevoren gebeld en alles op prima temperatuur afgeleverd. Keurige en zeer beleefde koerier! Tien met een griffel. Houden zo 👊

Arjan
18 juni 2021

Ondanks regelmatig bestellen een lage score. Waarop; compleetheid, er ontbreekt meer dan gemiddeld een item. Nu weer een portie frites. Irritant bel hier ook niet meer over. Het is om dat de producten lekkerder zijn dan de Mac!!! Dat is dan wel het positieve

Scholten
18 juni 2021

Alles prima op temperatuur, levering op tijd

harry
12 juni 2021

eten was goed warm en precies optijd geleverd. top

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

jps brugman
4 juni 2021

HEEL GOED VERLOPEN BETER ALS DE VORIGE KEER ,TOEN KWAM HET VAN DE OUDE VEILING ALLES STEENKOUD.

Langenberg
30 mei 2021

Patat was iets te slap...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bep
27 mei 2021

Goede en snelle bezrging

Nienke
26 mei 2021

Er ging iets mis met de bestelling, maar na een telefoontje werd het allemaal met excuses super goed opgelost! Heel erg blij mee! Bedankt.

Steve
26 mei 2021

Helaas waren 5 kroketten helemaal geplet aangekomen. Kan gebeuren, maar wel jammer. Verder top hoor.

Co
25 mei 2021
Ingrid
24 mei 2021

Op zich prima, maar bij de berehap zat geen satesaus....(bij alle drie niet). Toch wel een essentieel onderdeel van de berehap.

Maarten Boer
21 mei 2021

FEBO is verrassend goed, smaakt net zo lekker als je het afhaalt en gelijk op eet. Ik ga zeker vaker FEBO bestellen.

Wiersma
21 mei 2021

Geen

Beo
10 mei 2021

Goede en snelle bezorging

Robin
9 mei 2021

Het was niet heet. Sommige waren langer gebakken en de bami schijf was veelste donker. En de mosterd zat er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Putter
9 mei 2021

Erg duur voor een burger en de burgers waren niet erg warm meer.

Wagemaker
8 mei 2021

Patat was koud en slap Berenhap met satesaus besteld zat er niet op.

Marjon
4 mei 2021

De prijs mag minder stijgen

mastj03
27 april 2021

na 2 maal achtereen een kapotte rietje voor de shake te hebben gehad zat hij er nu helemaal niet bij is later bezorgt OK

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

cheung
26 april 2021

goed en snel

mastj03
18 april 2021

rietje voor milkshake nu voor de tweede achtereenvolgende week zo gekreukeld dat hij niet te gebruiken is aandachtpuntje bij bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Appeltjehaven
18 april 2021

Raar smaakje aan de frikandellen

Sylvia
10 april 2021

Waren gisteravond de patat vergeten, kan gebeuren. Maar toen het kwam was het wel warm, maar een mix van slappe en uitgedroogde patat. Wss opgewarmd of het was de bak die al die tijd in de koffer van de brommer had gestaan. Bak voor 4 personen zo weg kunnen gooien.

Monique
9 april 2021

Eten was prima maar toch miste we de fritesaus. Gelijk gebeld en werd niet opgenomen. Bericht gestuurd en febo reageert nergens op. Slechte zaak!

Frank
8 april 2021

Dik in orde, na een tegenvaller de vorige keer. Kan een keer gebeuren

Ton De GreeuwA
3 april 2021

Tweede keer weer wat vergeten 😢

Frank Loots
1 april 2021

Er miste wat, dat kan gebeuren en is later alsnog geleverd. Helaas waren de de frikadel speciaal en de berehap niet goed gefrituurd en aan de binnenzijde nog koud en de uien van de berehap nog grotendeels rauw. Is zo de kliko ingegaan.

Fred Pieters
29 maart 2021

Het eten was warm en lekker alleen miste weer de rietjes bij de milkshake

Ton De Greeuw
27 maart 2021
Jan
26 maart 2021

Ik had bij mijn bestelling twee kipkrokantjes besteld maar kreeg een kipkrokantjes en ik denk dat ze op waren kreeg ik ongevraagd kipvleugels Waarom wordt er niet even gebeld en overlegd of ik dat wel wil? Mvg Jan

A van Diepen
25 maart 2021

Jammer van de patat was oud bakken

Stefan Versteeg
22 maart 2021

Tegenwoordig kan je maar een grote van de patat kiezen. Dit kartonnen bakje was zeker niet volledig gevuld. Hierdoor weinig patat gekregen. Was dit keer ook slap en niet warm. Ook het bakje van de satésaus was voor de helft gevuld. Ik snap dat het zondag is, maar dit moet toch beter kunnen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bep Waijenberg
21 maart 2021

Snelle bestelling en goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos leijen
15 maart 2021

Het kwam precies optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bep Waijenberg
11 maart 2021

De bestelling was precies op tijd goed warm en een vriendelijke bezorger

dirk
8 maart 2021

In 1 woord: WAARDELOOS!!!!!!!! Ten eerste vergeet de bezorger een deel van de bestelling af te leveren. Bel je erover krijg je een grote bek! Eten lauw en/of koud, het ijs gesmolten drap en de milkshake was ook echt letterlijk melk met smaak, maar zeker niet romig zoals aangegeven op de site. Voor dat geld mag de kwaliteit toch echt een stuk beter. Nee geen febo meer voor mij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Florencia
8 maart 2021
Aurora
8 maart 2021

De burgers die had besteld zat eigelijk weinig tot geen saus op daar door best droog

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mastj03
6 maart 2021

bestel patat zonder zout lijkt er wel 2 maal zoveel op te zitten

Xx
6 maart 2021

Helaas was het eten koud erg jammer

Schram
28 februari 2021

Prima gegeten kwaliteit zoals verwacht beetje jammer zijn de bezorgkosten en transactiekosten in deze tijd, daarom zou ik sneller ergens anders bestellen.

Jos leijen
28 februari 2021

Het is altijd mega lekker en het duurt niet lang voor het er is

Mike
22 februari 2021

Eten was lekker

Conny
17 februari 2021

Keurig op tijd. Alles warm en gewoon weer lekker.

Ik
11 februari 2021

Frietjes waren slap. Frikandel speciaal is niet saus en uitjes in een bakje met de frikandel er op. Jammer....

Rineke
7 februari 2021

Ik vond de patat niet te eten. Verder ontbrak bij de bestelling een kaassouffle en was de satesaus zo dik dat je het niet met je patatje kon opscheppen. Ergens ook wel weer gelukkig, want het dekseltje zat niet goed op het potje en de helft van de saus zat als een klont in het zakje.

Rob
6 februari 2021

Alles puik geregeld!

Conny
21 januari 2021

Top geregeld, goed warm en op tijd. Ik ben altijd tevreden bij Febo

Richard Fernee
18 januari 2021

Leuke bezorgdame!

Sylvia
17 januari 2021

Patat was al aan de koude kant. Bezorging duurde langer als een uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Siham
17 januari 2021

Dit is al de zoveelste keer achter elkaar dat de verkeerde frisdrank wordt aangeleverd of vergeten. 2x Fristi en 1x chocomelk voor de kids. Krijg je 2x Chocomelk en 1x Fristi. De vorige keer helemaal geen Fristi. Een eerste of tweede keer wil je niet klagen om een verkeerde blikje. Maar het lijkt wel een gewoonte bij de Febo. Fristi is toch echt roze en een chocolademelk blikje creme/bruin.

Nicolette
14 januari 2021

De frites waren echt te koud . Je kunt niet vanuit de stad in de Kersenboogerd bezorgen

Meie
8 januari 2021

De bezorger hield goed afstand, de 100ml joppiesaus ontbrak. Het eten was warm en snel geleverd.

Stolk
3 januari 2020

goed en snel gebracht.

Ivo
28 december 2020

Kreeg een rund maar had een kalfskroket besteld en de grillburger smaakte me beduidend minder als normaal

Richard Okx
24 december 2020
Lucia Ubbels
24 december 2020

Eten was koud, was 3 kwartier te laat en nat. Ik had om 5 uur besteld en kon het niet eerder laten leveren van kwart over 6 dus dat maar gekozen. Het was er pas om 7 uur?! Weinig zout en smaakte niet zoals normaal gesproken.

Judith
23 december 2020

Heel heel erg slecht 5 uur besteld voor bezorging van 18.30 na meerdere keer zelf bellen kwam het eten om 21:00 alleen de patat was warm Voor ons geen FEBO meer echt heeeeeeeeeel slecht een dikke vette 0

Patrick
20 december 2020

Producten ok , bezorgen na 1.5 uur vind ik toch wel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JFM
20 december 2020

Helaas moet ik constateren dat FEBO wederom alles duurder heeft gemaakt tijdens corona men wil dat contactloos betaald en tevens moet je ook daarvoor betalen. triest

Antoinette
18 december 2020

Kreeg mijn bestelling binnen met 4 patat en helemaal onderop de kalfskroket. Die was natuurlijk totaal geplet. Terug gemaild met foto maar helaas geen reactie

Maijer
17 december 2020

Kiploempia was koud en niet lekker. Binnenkant was armzalig gevuld. Patat was koud en niet lekker. Burgers waren redelijk. Kroket was wel lekker. Kortom tegenvaller deze keer.